dijous, 20 de desembre del 2007

Regal de Socials

Bon dia:
Ahir a català us vaig regalar un poema de Martí i Pol com a regal de Nadal i a Socials us faig arribar un clip de colors. Sí, ja sé que és un regal poc comú i que d'aquests en teniu molts, etc, etc.
De totes maneres, m'agradaria que fessiu un cop d'ull a aquestes pàgines web i veureu què es pot fer amb un clip, només és qüestió de proposar-s'ho!!. El voler és poder. Apa, que vagi molt bé la vostra cacera del tresor.

http://oneredpaperclip.blogspot.com/ (Anglès, és el blog del protagonista)
http://www.elmundo.es/navegante/2006/07/10/esociedad/1152518726.html (Castellà)
http://www.plademallorca.com/modules.php?name=News&file=print&sid=37 (Català)

Que vagi bé!

7 comentaris:

Maria Rodríguez Peiris ha dit...

Josep!


som la maria i la marta!!!
aquest "regal" que ens has donat ens ha semblat molt original. D'una petita cosa en podem obtenir una de grossa si ens ho proposem!

Cada treball el presentarem amb aquest clip jejeje


moltes gràcies

BON NADAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
festaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!



Marta i Maria

TREIKEL ha dit...

olé quin màquina aquest home, així es fa. s'ha d'aburrir molt per començar i acabr fent aixó. Percert
Mcdonal es tenia que dir. jeje
Bueno adeu a tots i BON NADAL

RUI_________#21


Valla un crack aquest bon home eee
jejeje.

bueno bon nadal i feliç any nou

i aquest diumenge :GRAN DERBI
jejeje.
Quedat amb aquest resultat 1-3

dos de Raul i 1 de robinho.jeje

dw
__david_____#6

Desirée López ha dit...

Hola Josep! Sóc la Desirée López.

Aquesta història del clip vermell la vaig veure per la televisió fa un parell d'anys i em va semblar increible! Ja m'agradaria a mí fer-ho... però crec que no tinc diners per poder viatjar d'una punta d'España fins a l'altre només per aconseguir, per exemple, un boli en forma de peix... Però m'ha agradat que ens donéssis el clip, m'ha semblat com un missatge que ens vols donar pel 2008 de "Pots fer realitat els teus objectius si t'ho proposes". Doncs res més! Apa! Bones vacances!



Fins al gener!!

Desirée López ha dit...

I una altra cosa una mica urgent! Demà, si plou fem el tir al duro? perquè es mollarà tot no? Contesta sisplau!





Sóc la Desi un altre cop.

Unknown ha dit...

Josep et queda fins el dilluns a les 12 de la nit! Ho encertaras???
Per cert vaig millor del tema aquell, encara que la trobu molt a faltar :(

Marta ha dit...

joseeep


que no has penjat l'enigme... i jo ara me'n vaig a st Pere, i allà no tinc internet...
bé, que sàpigues que no és que no l'hagi volgut resoldre, sinó que no he pogut per falta de mitjans!!

que et porti moltes coses el tió jeje


bones vacances!!



marta P.

Mari3taH ha dit...

ola josep!!!
gracies per el clip de veritat un regal molt original =)
i la historia ma fet gracia jeje
bueno que per aqui em va tot molt be encara que us trobo molt a faltar )= pero bueno et volia donar les gracies per tot el que els tres tutors eu fet per mi
gracies de tot cor
un peto i molts recordes!!

Maria D