dimecres, 28 de novembre del 2007

Si Mahoma no va a la muntanya...

Si Mahoma no va a la muntanya, la muntanya va a Mahoma. Aquesta dita ve a "cuento" de la poca participació que ha tingut l'enigma de la setmana passada. Menys d'un 20% dels alumnes heu contestat. Sí ja sé que estem amb una mala època, plena de treballs i exàmens, que tots tenim moltes altres coses a fer, que de moment no puntuava...
La gent que ha participat només em cal felicitar-la i animar-la a continuar així.
I la cara al fotolog era d'avorrit, relacionat amb tot això que he parlat anteriorment.

El problema és que sóc molt tosut i això de les TIC m'agrada molt, per la qual cosa el divendres sortirà un nou enigma, també sense puntuació; i a més a més haureu de fer uns deures utilitzant el bloc, je, je, je...
Així que ja esteu avisats que vagi molt bé la feina d'aquests dies i fins divendres.

Respostes a l'engima 1:
1.- Plaça de Sant Pere del Vaticà.
2.- Ciutat del Vaticà i el país: el Vaticà.
3.- Bernini
4.- Segle XVII

Val a dir que cap de les respostes han sigut el 100% correctes per tant ningú ho ha encertat.

La puntuació que estic valorant per al segon trimestre és:
Les tres persones que hagin encertat més enigmes al llarg del trimestre: 1 punt
La gent que hagi participat en un mínim del 80% del enigmes al llarg del trimestre, hagi encertat o no: 0,5 punts.

És una nova proposta, a veure què en penseu!

2 comentaris:

Desirée López ha dit...

Bones Josep!!

Doncs a mí ja m'està bé la manera de puntuar!

Mira que em pensava que tenia totes les respostes bé de l'enigma! Només pel país que no hi vaig caure!!


Quina ràbia!!





Què hi farem...




Fins demà!!

Raquel Barco ha dit...

Ola Josep!
A mi tambe magrada aquesta manera de puntuar, perqu� es una ajuda^^
no tenia ni dea lu del enigmaa =(
un altre copp cumentuu




que acabis be el divendres i el cap de semana^^
fins dillunsss
un petOO*