divendres, 15 de gener del 2010

3r enigma del 2n trimestre i novetats importants!

Bon any a tots.

Durant aquestes festes de Nadal m'he trobat un exalumne i al seu pare. M'han explicat que segueixen fent els enigmes però que moltes setmanes no poden saber si els han fet bé. Em vam demanar si podia penjar la resposta al blog i això és el que faré a partir d'ara. Abans de les pistes de l'enigma de la setmana, hi haurà la resposta o respostes a l'enigma anterior.

Per tant, i sabent que no només són els meus admirats alumnes els que fan els enigmes, us animo a tots a fer-los i si us ve de gust, penjar els vostres comentaris.

La resposta del 2n enigma era: George Washington

3 paraules i una de regal:

1.- Rebaixa, feta expressament a la cuina. 8 lletres, comença per R.
2.- Flor vermella i molt delicada, silvestre, que creix a la primavera al Roselló. 7 lletres.
3.- El moble més mandrós i mare de tots els rius. 4 lletres.

Va i una més perquè estic molt inspirat, jejeje, aquest com diria l'admirat Marius Serra dóna 9 punts a la copa:

4.- Capellà de Mallorca d'origen castellà que neteja la cort de porcs.

Apa, fins la setmana que ve!